Daily Archives: April 6, 2009

ready, set, CLICK!

Seara aceasta a fost pe cinste, aproape ca pe vremuri, locurile neuitate din wien, mult apreciatul sunburn si evident barmanul nostru favorit. discutii despre albe si negre, imbracati la 4 ace, k doar’ de… ne transformam in oameni mari (si doamne ajuta bogati 😀 ).

Au reaparut numeroase amintiri, despre Wien (iar acum ma refer la oras), bucuresti si nu in ultimul rand cluj. aceste locuri ar tenta orice om cu liceul absolvit in cautarea unui centru cu facultati geniale. Posibilitatea pentru distractie maxima si totusi profesori excelenti. Un asemenea drum p calea amintirolor combinata cu cea a viselor nu putea ajunge la sfarsit fara ca macar anumite amintiri sa fie prinse pe hartie (sau mai degraba format electronic 😛 ).

Cateva dintre amintirile le impart si cu voi:

Change

Schimbarea , … un cuvant atat de simplu, dar care la randul lui aduce o gramda de imbunatatiri sau dezastre persoanei kare il pomeneste. Am adoptat si eu de cateva saptamani cuvantul schimbare in ceea ce priveste viata mea. M-am gandit cum ca oare n-ar fi timpul pentru o imbunatatire a stilului de viata?

Dupa intrebarea aceasta care mi-am adresato de numeroase ori, am constatat ca cel mai important lucru pe care il poti atinge cu aceasta schimbare este fericirea proprie. Acestea fiind spuse (iar acum foarte clare si in mintea mea), s-a demarat procesul de schimbarechange-1 atat a fizicului (care lasa de dorit uneori) cat si a psihicului. Poate nu ar strica asa de mult sa lucrez si in weekend ceva, inloc sa uit de mine la tv, comp sau lenevit pur si simplu.” Hai ka ma apuc sa fac si vreo doua/trei desene pentru arhi”. Pasul este mic dar sigur si are ca obiectiv principal imbunatatirea rezultatelor scolare si poate si culturalizarea un pic mai profunda 🙂 . Modificarile care le va suferi fizicul de-a lungul timpului implica o serie de exercitii zilnice care se presupune ca ajuta la muschiuleti si in concluzie poate si la incredere?

Schimbarile prin care trec eu sunt totusi destul de modeste, dar stau si ma gandesc uneori, o astfel de schimbare cum poate ajuta/prapadi o alta fiinta umana? Un exemplu pe care il cunosc personal este o batranica, care cu cativa ani in urma, a parasit romania si si-a gasit noua casa in australia. Stilul ei de viata a avut de suferit radical. din cauza traiului ridicat din acest mediu nou, operatile (care in romania ar fi fost imposibile) erau inmanate pe gratis. Din cauza evenimentelor enumerate mai sus si a multor altora, batranica a ajuns de la paine cu margarina de 3x pe zi la gratare gatite sanatos si legume si fructe, ca sa nu mai vorbim de exercitii periodice de inot si altele. Schimbarile din cazul acesta au fost in mod evident binevenite si de mare ajutor pentru acea persoana.

Un exemplu de schimbare cu consecinte nefericite sunt consumul de tigari si alcool al adolescentilor. Exemplele sunt peste tot, iesi in strada si in orice parte ai privi o sa vezi probabil un pusti cu o tigara in gura. Din categoria nefericitilor care beau alcool fac si eu parte din pacate. Nu, nu sunt urmatorul alcoolic-anonim si nici consumator regulat, dar la “evenimente speciale asemeni: botezurilor, nuntilor si cumetriilor” voi mai bea si eu un paharel, doua… trei… ca doar nu se face sa nu cinstesti pe cineva 😀

Schimbarea face parte din noi, din ciclul vietii pretutindeni, iar noi am face bine sa ne invatam cu ea prin preajma, ca vorba aia, ii tot mai aproape si tot mai des vazuta (mi se pare mie? sau de vreo 2/3 ani nu mai avem decat doua anotimpuri !?! )

Tu cum ai mai duso in ultimul timp? ai mai schimbat ceva la tine?